Kilometre Taşları
  • İlk deniz tankerinin alınması ve İzmir’de Bunker hizmetine başlanması. Petrol Ofisi’nin ilk “liman bayi” statüsünü kazanan firma olunması.

  • İkinci deniz tankerinin alınması ve ikmal kabiliyetinin arttırılması.

  • Kara tankeri filosunun genişletilmesi ve uzak mesafelerdeki düşük miktar işlerin elleçlenmesi.

  • Asmira Petrol’ün kurulması ve grup içindeki deniz akaryakıt satışlarının Asmira’ya devredilmesi.

  • İlk yat akaryakıt ikmalinin gerçekleşmesi.

  • İkmal noktasının 22 liman/marinaya ulaştırılması.

  • Türkiye yat akaryakıt pazarında lider konuma gelinmesi.

  • Doğuş Didim Marina içinde bulunan akaryakıt istasyonunun devralınması ve ilk marina istasyonun faaliyete geçmesi.

  • Bünyede bulunan kara tankerlerinin, yeni bir iştirak kurularak (Asmira Lojistik) buraya devredilmesi ve bu tankerlerin profilinin hızlıca değiştirilerek; adr’li üst profil akaryakıt tankerlerine geçiş yapılması.

  • Değişen kara tankeri profili ile Türkiye’de ilk defa kara tankerleri ile Marpol Annex VI regülasyonlarına uygun numune sistemi ile ikmal yapılabilen operasyonların geliştirilmesi. Türkiye’de ve tüm Akdeniz’de; hortum kılıflama sistemi, emniyet şeritleri, otomatik bypass sistemleri, çevre kirliliği ile organik mücadele sistemleri gibi rekabet avantajları ile öncü ve lider firma konumuna gelinmesi.

  • Doğuş Turgut Reis Bodrum Marina’nın içinde bulunan istasyonun devralınması ve marina istasyon konusunda bölgede önder bir firma haline gelinmesi.

  • Asmira ve iştiraklerinin içinde bulunduğu; yatçılık, denizcilik ve lojistik sektörlerinin bir çatı altında toplanarak “Asmira Group”un kurulması.